Miejsce dla kobiet

Doradzamy

Jak zorganizować wesele w hotelu?

Pierścionek na palcu i „tak” to dopiero początek drogi do ołtarza. Najpierw jest ogromna radość, świętowanie i informowanie najbliższych. Jednak potem musimy przejść do planowania. Jak zorganizować wesele?

Ustal priorytety na wesele

Zanim rozpoczniesz planowanie i rezerwowanie usiądź ze swoją drugą połówką i ustalcie na czym Wam zależy. Dzięki temu unikniecie wielu kłótni i nieporozumień. Dodatkowo zaoszczędzi Wam to pracy i od razu wyznaczy kierunki następnych działań. Ilu planujecie mieć gości? Jeżeli będzie to tylko najbliższa rodzina i przyjaciele to wystarczy Wam niewielka sala w hotelu. Jednak, gdy lista gości jest dłuższa powinniście zarezerwować w hotelu salę bankietową. Zależy Wam na przyjęciu latem czy zimą? Jakie atrakcje chcielibyście mieć na przyjęciu? Ustalcie priorytety.

Wybierz termin

Następnym krokiem jest wybranie terminu i wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. Musimy znaleźć wolną salę w tym samym terminie co orkiestrę, catering, fotografa, kamerzystę i sprawdzić czy wtedy udzieli nam ślubu ksiądz. Znacznie ułatwi nam sprawę urządzenie imprezy w hotelu, ponieważ wtedy często w skład pakietu wchodzi nie tylko sala, ale równie catering. Często hotele oferują zorganizowanie wybranych przez nas atrakcji i potrafią znaleźć za nas zespół. Dzięki temu będziemy mieli mniej pracy.

Wesele w hotelu to doskonały pomysł kiedy chcemy zorganizować więcej noclegów dla gości.

Przemyśl aspekty praktyczne

Oczywiście zawsze w naszych marzeniach widzimy piękną suknię i garnitur, pyszne jedzenie i mnóstwo uśmiechów. Tak na pewno będziecie wspominać swój ślub, jednak na zapleczu takich imprez bywa również nerwowo. Przede wszystkim zarezerwujmy od razu sobie pokój w hotelu, aby w trakcie imprezy móc chociaż chwilę odpocząć i się odświeżyć. Dzień ślubu zacznie się bardzo wcześnie i skończy się zabawą do białego rana. Weźmy też pod uwagę naszych gości. Wynajmijmy dla nich pokoje lub podajmy im kontakt do hotelu, aby sami mogli je zarezerwować jeżeli mieszkają daleko lub nie chcą zastanawiać się nad transportem po całonocnej imprezie.

To jednak nie wszystko. Zatroszczmy się z wyprzedzeniem o miejsce do trzymania prezentów. Oczywiście jeżeli mamy pokój to możemy je tam wynieść, jednak kto się tym zajmie? Para młoda nie może co chwilę znikać z własnej imprezy, by coś wynieść. Najlepszym rozwiązaniem będzie poproszenie księdza, by na koniec ceremonii powiedział, gdzie będą składane życzenia i wręczane prezenty – przed kościołem czy na sali weselnej. Na zaproszeniach możemy zabawnym wierszykiem zasugerować, co chcemy otrzymać na prezent lub zamiast kwiatów.

Przeanalizuj budżet

Organizacja wesela to drogie przedsięwzięcie, ale zdecydowanie jesteśmy w stanie zoptymalizować koszty. Po pierwsze wykupując pakiet w hotelu możemy otrzymać znacznie atrakcyjniejszą ofertę niż osobno wykupując sale, wynajmując pokoje, troszcząc się o catering i atrakcje. Co więcej zawsze powinniśmy zapytać jakie są różne pakiety i wybrać ten, który będzie dla nas najkorzystniejszy.

Kiedy już wybierzemy hotel i salę weselną to najlepiej będzie zapytać z jakimi innymi firmami współpracuje i czy może zapewnić nam zniżki. Bardzo często w ten sposób uda nam się zaoszczędzić duże sumy.

Zaproś gości

Kiedy już wiesz kiedy i gdzie odbędzie się wesele oraz co chcecie dostać to możecie zapraszać gości. Nie zapomnij umieścić wszystkich informacji w karnecie oraz podać numeru telefonu i poprosić o potwierdzenie przybycia. Pamiętaj również, że nieelegancko jest zaprosić gości na ślub mniej niż miesiąc przed imprezą.


Hotel Jasek oferuje wesela na najwyższym poziomie – zachęcamy do zapoznania się z ofertą.